Bästa vänner för alltid, inte sant?

En dikt som jag skrev för ungefär två årsen!



Bästa vänner för alltid, inte sant?
vi har nog trillat ut för denna kant
trodde inte jag kunde leva utan dig
men oroa dig inte, jag klarar mig
Jag vet inte vad som hände
men du va nog inte min själsfrände

Utan dig- ingen mig, va det inte så?
Det kanske bara va en lögn då
men ser du, jag är kvar
vill gärna ha det som det var
men man kan ju inte få allt
och livet är inte så kallt

hoppar du så hoppar jag, eller hur?
Jag hade nog inte så tur
men livet rullar på
man kan ju inte bakåt i tiden gå
titta inte snett på mig
för jag hatar inte dig

Bästa vänner för alltid, inte sant?



Kommentarer
Postat av: Michaz

riktigt fin dikt du :) riktigt bra skrivet av dig ;)

2009-11-02 @ 12:47:21
URL: http://michab.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt :)

2009-11-02 @ 23:03:14
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback