Leonida igen!

Här kommer en till text ifrån Leonida!

Hennes blogg hittar ni här.

Den här texten innerhåller mycket ilska, men den var ändå bra, så självklart publiceras den.


Du är en nollkompetensad jävel med ingen insikt över ditt eget förbannade liv. Ditt namn borde stå med som exempel i Sveriges akademista ordlista under ordet psykopat!
Du förstör allt omkring dig. Du har ingen empatikänsla och du är den mest självupptagna människa jag någonsin mött. Du blir aldrig nöjd med det livet erbjuder dig. Du ska hela tiden höja kraven, vilja ha mer. Jag orkar inte mer. Jag vill inte mer. Ser du inte att jag faller framför dina ögon. Ser du inte alla spillror som du orsakat. Sluta förbise all fakta, öppna ögonen och se mig!

För första gången i mitt liv ber jag om hjälp. Jag ber om hjälp för att klara av min vardag. Och du finns inte där. Du hugger ner mig som med en yxa mot ett träd. Aldrig finns det någon återvändo, jag är avklippt nu, då, sedan.

Du har aldrig varit till hjälp, så jag frågar mig själv varför jag vände mig till dig den här gången?!


Kommentarer
Postat av: elin

okej, kul =)!

2009-11-05 @ 19:22:30
URL: http://byelinbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback