Tack för responsen!

Va glada vi blir över att det är så många som tycker denna idé till blogg var bra! Vi hoppas att ni kommer tycka detta är en läsvärd blogg som besöks ofta. Det är ju trots allt ni som kommer skapa denna bloggen på ett sätt, det är ju ni som skickar in verken som andra kan läsa. Jag och Natalie skriver faktist själva lite saker! Jag (Nellie) skriver mest dikter och berättelser medans Natalie skriver en helt underbar fan-fic. ! Jag hoppas att ni kommer fortsätta besöka denna bloggen.


Visst blev designen snygg? Natalie är så grymt duktig.



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag gillar er idé! :) Hur kom ni på detta?

2009-10-21 @ 08:30:38
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback